Tuesday, March 27, 2012

Bingo Players Breakdown - Tonight at Bijou


The night is finally here.  Time to get your L'amour on live tonight with the Bingo Players.

We're looking forward to a fun crowd, so bring the energy!






Bingo Players - Ultra Music Festival 2012 Set

                                                                     DOWNLOAD

Tracklist:
01. Bingo Players – Cry (Just A Little) [Hysteria]
02. Bingo Players – When I Dip [Spinnin]
03. Avicii vs. Nicky Romero – Nicktim w/ Justice – D.A.N.C.E (Acappella) [Ed Banger]
04. Bingo Players – Mode [Hysteria] w/ Pitbull feat. Lil Jon – Put Ya Fucking Hands Up (Acappella)
05. Hard Rock Sofa – Quasar [Axtone] w/ Zombie Nation – Kernkraft 400 [UKW]
06. Bingo Players – L’Amour [Hysteria] w/ Benny Benassi – Satisfaction (Acappella) [You]
07. Martin Solveig – The Night Out [Mixture] w/ Stardust – Music Sounds Better With You (Acappella) [RoulĂ©] w/ ID (21min35sec)
08. Sebastian Ingrosso & Alesso – Calling [Refune] w/ Mark Knight & Koen Koeneveld – Put Your Hands Up (Acappella) [Toolroom]
09. Kenneth G – Bazinga [Hysteria] w/ Mirock – Why Am I Doing This (Acappella) [Stealth]
10. Will.I.Am feat. Jennifer Lopez & Mick Jagger – The Hardest Ever (ID Remix) (30min)
11. Afrojack & Steve Aoki – No Beef [Wall / Dim Mak]
12. ID (35min30sec)
13. ID (38min) w/ Daft Punk – One More Time [Virgin]
14. Bingo Players – Rattle [Hysteria]
15. Ralvero – Rage [Hysteria]
16. Dada Life – Kick Out The Epic Motherfucker [So Much Dada]
17. ID (53min)